Skip to main content

AFSPRAKEN

Wij willen onze prijzen en beschikbaarheid zo eerlijk mogelijk houden voor al onze klanten. Helaas komt het soms voor dat een ingeplande afspraak niet nagekomen wordt. We begrijpen dat het leven vol onverwachte wendingen zit en het soms lastig is aan alle afspraken te voldoen. We willen je laten weten dat we volledig begrip hebben voor situaties waarin je een geplande afspraak moet wijzigen of annuleren. Wij sturen 48 uur voor de behandeling een e-mail ter herinnering van de afspraak. Tot 24 uur voor de behandeling heeft u de mogelijkheid om kosteloos de afspraak te wijzigen of te annuleren. Als er onverhoopt binnen 24 uur voor de afspraak een wijziging of annulering plaatsvindt, dan maken wij gebruik van de no-show regeling. Deze regeling is bedoelt om de kosten te dekken die ontstaan wanneer een afspraak niet wordt nagekomen. Dit betekent dat wij het gehele bedrag van de behandeling in rekening brengen. Als er kosten zijn verbonden aan een gemiste afspraak, willen we je vragen deze zo spoedig mogelijk te voldoen. Zodra de betaling is ontvangen, ben je uiteraard van harte welkom om een nieuwe afspraak in te plannen.

LAST MINUTE LIJST

Om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk een beschikbaar plekje heeft voor een gewenste behandeling, hebben wij de ‘last-minute afspraak’ bedacht. Als er een plekje vrij komt, dan sturen wij een berichtje in onze ‘last-minute lijst‘ met een kortingscode van 5%. U kunt in het formulier voor de algemene voorwaarden aangeven of u hieraan mee wilt doen en een telefoonnummer opgeven. Via de website kan de behandeling worden ingepland met de kortingscode die in het bericht is vermeldt. Let op: wie het eerst komt, maalt het eerst.

HELP, MIJN HOND ZIT IN DE KLIT

Het laatste wat wij als trimsalon willen is dat de vacht van uw hond volledig in de klit zit of zelfs aan het vervilten is. Dit kan heel erg pijnlijk zijn en gezondheidsrisico’s met zich meebrengen. Klitten en vervilting vormen zich namelijk vaak dicht op de huid. Het verwijderen van klitten en vervilting is zeker geen pretje voor de hond. We doen altijd ons best om een behandeling zo zorgvuldig en voorzichtig mogelijk uit te voeren, maar in geval van klitten kan dit voor uw hond een pjnlijke en tijdrovende klus zijn. Als je een afspraak maakt, wees u er dan bewust van dat tijdens dit proces kleine wondjes kunnen optreden.

Gelukkig is dit allemaal te voorkomen door naast de trimbeurten thuis aan de slag te gaan. Kom je er niet helemaal uit of is het door tijdgebrek lastig om regelmatig te borstelen? We geven je graag advies over wat de vacht van jouw hond nodig heeft. Daarnaast bieden wij losse was- en borstelbeurten aan. Een borstelbeurt is 30 minuten en een wasbeurt is 60 minuten. We hebben zelfs een DIY mogelijkheid, waarbij je onze wasruimte kan huren.

AANPASSINGEN IN BEHANDELINGSTIJD EN KOSTEN

We doen ons best om elke behandeling binnen de vooraf afgesproken tijd en prijs uit te voeren. In sommige gevallen kan het tijdens de behandeling duidelijk worden dat er meer tijd nodig is om de behandeling naar behoren uit te voeren. Als dit het geval is, zullen wij (waar mogelijk) contact opnemen met de klant om de situatie te bespreken. In uitzonderingsituaties kan er besloten worden om de behandeling aan te passen zonder voorafgaande toestemming van de klant. Dit zal alleen voorkomen als het essentieel is voor het welzijn van het dier en indien de klant deze noodzaak redelijkerwijs uit zichzelf had kunnen begrijpen. Bij het maken van een afspraak aanvaardt je als klant de mogelijkheid van een wijziging van de behandeling, daaronder begrepen de wijziging van de prijs en de duur van de behandeling.

DE BEHANDELING

Wij bieden behandelingen aan die helemaal zijn afgestemd op jullie wensen en de specifieke behoeften van elke hond. Op onze website is veel informatie te vinden over de verschillende mogelijkheden voor elke vacht zoals knippen, plukken en uitdunnen. Op het persoonlijke advieskaartje zal staan welke trimbeurt nodig is voor uw hond en om de hoeveel tijd. Ook willen wij graag onze kennis met jullie delen over welke producten geschikt zijn speciaal voor jouw hond. Met onze jarenlange ervaring en het uitproberen van vele producten, hebben we genoeg handige informatie voor jullie in petto. Ben je op zoek naar borstel die makkelijk in gebruik is, tot aan speciale hondensnoepjes voor een bepaalde allergie? Laat het ons weten, dan vullen w het advieskaartje verder in. Speciale wensen voor bij de trimbeurt zelf zoals een bepaald model kunt u vooraf bij de afspraak doorgeven of tijdens het inplannen van de afspraak. Naast de trimbeurten zelf bieden wij ook nog andere mogelijkheden aan, zoals een opfrisbeurt. Tijdens deze spabehandeling wordt je hond van top tot teen volledig in de watten gelegd en kan tussen de normale trimbeurten door worden ingepland. De opfrisbeurt bestaat uit een verkwikkend bad, waardoor alle ongewenste geurtjes worden verwijderd. Vervolgens wordt de hond geföhnd en geborsteld zodat alles er weer fresh en shiny uitziet! Ook wordt er de tijd genomen voor de finishing touch waarbij de oogjes, de pootjes en de intieme zones netjes worden bijgewerkt. Onze overige diensten zijn te vinden bij inplannen van een afspraak. Het is bijvoorbeeld mogelijk om zelf een wasruimte te huren en aan de slag te gaan, maar wij staan ook voor je klaar en bieden losse was- en borstelbeurten aan. Als extra service is er de mogelijkheid om tussendoor de nageltjes te laten knippen en het haar voor de oogjes bij te werken, dit mag je gratis inplannen.

Let op: het zelf inplannen van een behandeling via de website is alleen mogelijk als je een advieskaart van The Ginger Groomer hebt gekregen. Twijfel je nog over welke behandeling geschikt is voor jouw hond of ben je een nieuwe klant? Plan dan een consultafspraak in, waarbij je gezellig op bezoek kan komen om kennis te maken en we al jouw wensen kunnen bespreken! (p.s. vergeet de hond niet ;))

VOOR EN NA DE BEHANDELING

Om het proces van het brengen en ophalen van de hondjes zo relaxed mogelijk te houden, vragen wij het volgende: Voor de behandeling Op de website staat belangrijke informatie die nodig is om een trimbeurt soepel te laten verlopen, zoals het vooraf uitlaten van een hond. Lees dit goed door! Geef daarnaast zelf aan bij het maken van een afspraak of er bijzondere dingen zijn waarmee wij rekening kunnen houden. Na de behandeling Het is lastig vooraf in te schatten hoe laat uw hond precies klaar is. Wij sturen een (whatsapp)bericht als een hond bijna klaar is. Dit betekent dat als je een bericht van ons binnenkrijgt, jouw hond binnen 30 minuten klaarstaat om opgehaald te worden.

CONTACT

Naast dat de hondjes tevreden de deur uitgaan, is het heel belangrijk voor mij dat jullie als klanten ook tevreden de deur uitgaan. Komt het mij even goed uit dat ik zulke leuke klanten heb en het contact met jullie heerlijk vind! Soms iets te leuk, maar daar wil ik zeker niet op besparen. Het doel van The Ginger Groomer is om als Trimsalon 2.0 een sfeer te creëren waarin iedereen zich vertrouwd en welkom voelt. Toch komt het wel eens voor dat ik net een paar handen tekort schiet. Om ervoor te zorgen dat zowel de klanten als de honden de aandacht krijgen die ze verdienen, zijn er verschillende manieren waarop jullie informatie kunnen terugvinden en contact met mij kunnen opnemen!

Vragen over bestaande of nieuwe afspraken afspraken@thegingergroomer.nl

Algemene en overige vragen
info@thegingergroomer.nl

Via de telefoon ben ik bereikbaar op 0180-335302 van maandag tot en met vrijdag
tussen 09:15 en 12:00 uur Let op: ik kan niet altijd gelijk opnemen omdat ik bezig ben met een hondje